مسکرات

مسکرات از لب مداح تو جریان دارد

خواستگاری

معیارهای من برای ازدواج این است

که دختری مثل تو گلپیکر زنم باشد

یا دختری خوش قدوبالا مثل تو...اما

قدری قدش از بنده پائین تر زنش باشد

در زندگی فرهاد خواهم شد به شرطی که

شیرین تر از شیرین تر از شکر زنم باشد

من با کنایه حرف خود را میزنم بانو

من دوست دارم مادرت مادر زنم باشد



نوشته شده توسط lمحمدعلی کشفی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

...درد از هر طرفش پیش تو درمان دارد
بسکه اعجاز شراب تو مسلمان دارد
مسکرات از لب مداح تو جریان دارد

آبشار می سرمستی ما منبر توست
***
متمایل شده نار غم تو جانب خس
قافیه هرز شدونیست مجالی به هرس
خوش بحال همه ایل و تبارم باالاخص

خوش بحال پدرم که پسرش نوکر توست...

معیارهای من برای ازدواج این است

که دختری مثل تو گلپیکر زنم باشد

یا دختری خوش قدوبالا مثل تو...اما

قدری قدش از بنده پائین تر زنش باشد

در زندگی فرهاد خواهم شد به شرطی که

شیرین تر از شیرین تر از شکر زنم باشد

من با کنایه حرف خود را میزنم بانو

من دوست دارم مادرت مادر زنم باشد

lمحمدعلی کشفی

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۹ اهالی ادب دانشکده

سلام!
با اعلام برنامه های کانون ادبی منتظر حضور مجازی و فیزیکی تان هستیم.

شاعر بمانید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی