مسکرات

مسکرات از لب مداح تو جریان دارد

ما رأیت إلا جمیلا

دلم شبیه خودم دیده تری دارد
به این حساب میان سران سری دارد
تمام حیثیت جنت خدا به شماست
ز کربلای تو جنت اگر دری دارد
تنت ز زخم چنان کندوی عسل شده است
عزیز فاطمه خون معطری دارد
چه دلربا شده این صوت دلنشین شما
خوشا به حال دل من چه دلبری دارد
فدای آن سر از نیزه رفته بالایت
که روی نیزه شکوه فراتری دارد
چه قدر موی پریشان به ماه می آید
مرتبش نکنی لطف دیگری دارد...


نوشته شده توسط lمحمدعلی کشفی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

...درد از هر طرفش پیش تو درمان دارد
بسکه اعجاز شراب تو مسلمان دارد
مسکرات از لب مداح تو جریان دارد

آبشار می سرمستی ما منبر توست
***
متمایل شده نار غم تو جانب خس
قافیه هرز شدونیست مجالی به هرس
خوش بحال همه ایل و تبارم باالاخص

خوش بحال پدرم که پسرش نوکر توست...

دلم شبیه خودم دیده تری دارد
به این حساب میان سران سری دارد
تمام حیثیت جنت خدا به شماست
ز کربلای تو جنت اگر دری دارد
تنت ز زخم چنان کندوی عسل شده است
عزیز فاطمه خون معطری دارد
چه دلربا شده این صوت دلنشین شما
خوشا به حال دل من چه دلبری دارد
فدای آن سر از نیزه رفته بالایت
که روی نیزه شکوه فراتری دارد
چه قدر موی پریشان به ماه می آید
مرتبش نکنی لطف دیگری دارد...
lمحمدعلی کشفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی